Meer aanvragen uit je website
Hoe haal je meer opdrachten van jouw ideale klant uit je website?
Jouw website ziet er top uit, al je producten of diensten staan er op. Je hebt er al heel wat uren inzitten, maar waarom krijg je dan geen aanvragen?
Weet je waar jouw bezoekers naar zoeken op je site?
En waar hebben ze eigenlijk de meeste interesse voor?
waar kom je naar voren in google als men zoekt op jouw expertise?
Hoe is de route van je site ingericht, wat is het doel?
Je geeft wel veel informatie, maar ze nemen nooit contact op, hoe kan dat?
Levert die website je eigenlijk überhaupt wel iets op?
Die inschrijvingen voor je nieuwsbrief, wat doe je daar eigenlijk mee?
Zorg dat je website actie uitlokt!
Je wilt graag meer klanten en je eigen netwerk is uitgeput. Je moet het dus hebben van nieuwe mensen maar hoe kom je daar aan?
Je hebt wel een website, maar hoe ga je die nu slim inrichten zodat je er ook werkelijk nieuwe aanvragen uit gaat krijgen?
Hoe zou het voor je zijn als je werkelijk aanvragen van nieuwe contacten gaat ontvangen vanuit je website?
Wat zou het voor je betekenen als je daarmee controle gaat krijgen op het aantrekken van nieuwe klanten en dus continuïteit in omzet?
Hoeveel zou het je op kunnen leveren en hoeveel meer mensen zou je van dienst kunnen zijn?
Laat het binnenhalen van nieuwe klanten niet meer afhangen van toeval. Zorg dat je grip krijgt op dit proces en laat je website hierbij het werk voor je doen.
Met een aantal techniche en commerciele aanpassingen op je website gaat dit een goed doordacht systeem opleveren.
Meten = weten
Met de juiste code op je site kunnen we volgen welke pagina’s je bezoekers bekijken. Handig om te weten wat de belangrijkste onderwerpen zijn waar ze meer informatie over willen.
Google vindbaarheid
Een aantal technische aanpassingen zullen je vindbaarheid zeker verbeteren. Uiteraard op basis van wat jouw klanten belangrijk vinden.
Call-to-Actions
Door klanten op de juiste manier te sturen om actie te ondernemen ga je echt concrete aanvragen binnen krijgen
Opvolging
Een call-to-action is niets zonder een goed opvolging. Nu zijn je klanten warm, zorg dat je hier meteen op reageerd door bevoorbeeld een automatische e-mail reeks of door actief contact met ze op te nemen
Klanten reviews
Op elke website zijn reviews onmisbaar. Deze verhogen het vertrouwen van je potentiele klanten en zullen er voor zorgen dat ze eerder van je diensten gebruik willen maken.
Veelgestelde vragen gebruiken
Maak slim gebruik van de door jou klanten veelgestelde vragen. Hiermee neem je bezwaren weg bij potentiële klanten en wek je vertrouwen.
Wil je graag een website die helemaal ingericht is op het genereren van aanvragen en de opvolging die daarbij nodig is. Dit ga ik graag voor je inrichten.
De investering is slechts € 837,-
Het resultaat, een website die converteert met daaraan gekoppeld een verkoopsysteem waarmee je nieuwe klanten binnen gaat halen.
Wat je je misschien nog afvraagt:
We gaan vooraf met elkaar in gesprek om te bespreken wie jouw klant is en wat voor jouw belangrijk is.
We bepalen samen de doelstelling voor jou site en het plan wat hier achter komt.
We zullen gebruik maken van de info die je nu hebt van je klanten en waar nodig nog wat marktonderzoek doen.
Je hebt straks een site die volledig ingericht is om elke bezoeker te verleiden tot een actie waarmee je in contact komt.
we maken een opvolg systeem waarmee je meer uit je nieuwsbrief gaat halen.
Je hoeft je geen zorgen te maken over het technische gedeelte, dat doe ik wel:)
voor als je nog meer wilt weten:
Koppeling met Google analytics en google search console.
Dit zorgt ervoor dat we inzichtelijk krijgen waar je bezoekers vandaag komen, welke pagina’s ze bezoeken en wat belangrijke zoekwoorden zijn. Belangrijke informatie dus om rekening mee te houden bij de groei van jouw bedrijf.
SEO optimalisatie
Beter vindbaar worden in Google gebeurt door middel van SEO optimalisatie. Een aantal aanpassingen op de achtergrond en in de teksten kan al een wezenlijk verschil maken.
Klantgerichtheid
De woorden van je klanten verwerken op je site zodat ze zicht echt aangesproken voelen. Hun eigen woorden gebruiken om weer vertrouwen te wekken bij andere en een oproep tot actie. Allemaal punten die vallen onder klantgerichtheid.
e-mail marketing
Door het implementeren van e-mail marketing ga je de juiste opvolging krijgen richting potentiële klanten. Je volgt hiermee precies wat er met je nieuwe contacten gebeurt.
Digitale weggever
Door het maken van een digitale weggever gaan we zorgen voor meer mensen op je e-mail lijst. Deze weggever kunnen we dan beschikbaar maken op je website maar kan je ook delen op sociale media.