Van ‘gewoon’ tevreden klanten naar maximaal resultaat!
“Hét 1:1 traject voor bedrijven in de grafische sector die geen omzet meer door hun vingers willen laten glippen!”
Herken je dit?
Je hebt het gevoel dat je ergens omzet laat liggen, dat er meer mogelijk moet zijn dan wat je nu doet, maar hoe dan?….
Als specialist in reclame, print en drukwerk heb je voldoende creatieve ideeën voor je klanten, maar hoe zet je die ideeën nu in voor je eigen marketing en hoe bereik je hiermee je doelgroep?
Online marketing heb je altijd een beetje buiten de deur gehouden; begrijpelijk omdat dit eigenlijk een indirecte concurrent is.
Je realiseert je inmiddels dat offline en online niet meer zonder elkaar kunnen, ook al sta je nog niet te juichen en weet je niet exact wat je er mee moet.
Je denkt er wel over na hoe je nieuwe klanten kunt bereiken, maar vergeet daarbij te kijken wat er allemaal mogelijk is met de relaties die je al hebt.
Op het moment dat je met een opdracht voor een klant bezig bent ga je er vol voor. Maar hoe zou je de omzet per klant nu nog kunnen verhogen en meerdere opdrachten binnen kunnen halen?
Je staat er meestal niet bij stil hoe lang je bepaalde klanten al niet meer hebt gezien of gehoord, af en toe schiet er wel eens een naam door je hoofd, maar echt actie daarop nemen dat komt er niet van.
Je weet best wel dat je niet het optimale resultaat haalt uit je klanten, simpelweg omdat je niet vraagt waar ze nog meer behoefte aan hebben. Maar hoe ga je dit op een slimme manier aanpakken die ook nog werkbaar is in de dagelijkse praktijk?
Wat zou het voor je betekenen als je niet meer het gevoel hebt dat je steeds kansen door je vingers laat glippen. Dat je weet dat je het maximale uit je bedrijf haalt.
Hoe zou het voor je zijn als je niet meer continue op jacht hoeft naar nieuwe contacten, maar juist die extra verkopen weet te halen uit de informatie je al hebt en de klanten die je al hebt.
Hoeveel rust zou het brengen als je niet meer alles bij hoeft te houden in je hoofd, maar kunt vertrouwen op een systeem dat je helpt om dagelijks de juiste acties te ondernemen die je klantrelatie en je service verbeteren.
Hoe zou het voor je zijn als je merkt dat online marketing toegevoegde waarde kan bieden richting je klant en je ook hen kan laten zien dat de combinatie tussen online en offline juist heel krachtig is.
Wat betekent het voor je om het gevoel terug te krijgen dat je bewuster omgaat met verkoopkansen en hiermee juist jouw klanten ook een betere service aan kunt bieden.
Hoe zou het voelen als het verhogen van je omzet makkelijker zou zijn zonder dat je het gevoel hebt mensen na te moeten jagen of pusherig over te komen.
Haal het maximale uit je klanten, Je hebt er zo hard je best voor gedaan om ze binnen te halen!
Leukere business , hogere klanttevredenheid, meer omzet!
Van ‘gewoon’ tevreden klanten naar maximaal resultaat!
Dit gaan we doen tijdens het traject:
Binnen 2 maanden zetten we samen een traject op waarmee je blijvend meer omzet uit je bestaande klanten gaat halen en implementeren we een praktische online marketing strategie.
We maken gebruik van alle gegevens die je al hebt zodat we direct van start kunnen
We zorgen dat het zo is ingericht dat je de investering voor dit traject binnen maximaal 4 maanden hebt terug verdient.
Het traject vraagt slechts een investering van
€ 1495,- ( ex BTW)
Bonus : Na de totale periode 6 maanden ( implementatie 2 maanden en looptijd 4 maanden) plannen we een evaluatie gesprek om de resultaten te bespreken en waar nodig bij te sturen
Wat dit traject je concreet op gaat leveren:
Meer omzet uit bestaande klanten
Klanten ervaren maximale service en worden beter geholpen met regelmatig waardevolle en inspirerende informatie.
Klanten blijven terug komen, een sterke verbinding zorgt voor loyaliteit
Door online zichtbaarheid blijf je top-of-mind en zal je ook nieuwe klanten aantrekken.
Breder assortmiment verkopen aan verschillende klanten
Relaties uit het verleden die opnieuw klant zullen worden
Dit is geen online training! We gaan direct samen aan de slag met jouw klanten bestand. Waar laat je omzet liggen en hoe kunnen we die op korte termijn verzilveren? Een traject dat draait om in actie komen en kansen pakken!
Na dit traject heb jij een klant die veel meer met je in verbinding staat en daardoor niet alleen terug komt, maar ook meer omzet zal genereren. Je hebt dus niet meer het gevoel dat je omzet laat liggen, maar dat je controle hebt over het proces, hoe fijn is dat!
Wacht niet met in actie komen tot een moment dat het je misschien beter uit komt. Het heeft je al veel omzet gekost en elke dag dat je wacht komt daar nu dus bij.
Roep jij nu YES, dit klinkt interessant, dit wil ik ook, maar denk je daarna “alleen bij mij werkt dit niet zo…” neem dan even contact met me op via [email protected] het zou toch zonde zijn als je je vergist?
Enkele voorbeelden uit de praktijk:
Wat zou het je opleveren als je voor de buitenreclame die je hebt geleverd elk jaar even een opfris aanbieding doet zodat men beschadigde delen kan vervangen? ( en als ze je toch spreken natuurlijk meteen even kunnen sparren over die ideeën waar ze mee rond lopen)
Wat nu als je als drukkerij inzicht krijgt in welke pagina’s van je website door klanten worden bezocht? Hoe specifiek zou je dan in kunnen spelen op die behoefte door een passende aanbieding te doen?
Hoe goed zou het voor je werken als je regelmatig inspirerende ideeën uit de praktijk deelt met je klanten? En wat als je nu ook nog kunt opvolgen wie hierin werkelijk interesse tonen op basis van het klik gedrag in je nieuwsbrief?
Wat nu als je niet alleen simpelweg de opdracht uitvoert voor een bestelling folders voor een evenement, maar hierbij ook aandacht besteed aan de waarde van bijvoorbeeld een gepersonaliseerde attentie die ze mee zouden kunnen bestellen?
Hoeveel bijzondere momenten zijn er door het jaar heen te bedenken waar één van jouw producten enorm goed bij aansluit? Je moet het dan natuurlijk wel even bij je klanten onder de aandacht brengen.
Welke producten lever je regelmatig en zou je om de klant te ontzorgen kunnen aanbieden in een abonnementsvorm, waarbij jij degene bent die actief contact onderhoud met de klant in plaats van andersom?