Van ‘gewoon’ tevreden klanten naar maximaal resultaat!

“Hét 1:1 traject voor dienstverlenende ondernemers die geen omzet meer door hun vingers willen laten glippen!”

Herken je dit? 
N

Je hebt het gevoel dat je ergens omzet laat liggen, dat er meer mogelijk moet zijn dan wat je nu doet, maar hoe dan?….

N

Je bent continue bezig om te bedenken hoe je nieuwe klanten kunt bereiken, posten op sociale media, flyers, je bent er maar druk mee. Maar je vergeet daarbij te kijken wat er allemaal mogelijk is met de relaties die je al hebt.

N

Je hebt zeker wel aandacht voor je klanten op het moment dat je met ze aan het werk bent, maar daarna verlies je ze weer uit het oog omdat je door gaat met de volgende. Geen onwil natuurlijk, maar zo gaat dat nu eenmaal in de waan van de dag?

N

Je staat er meestal niet bij stil hoe lang je bepaalde klanten al niet meer hebt gezien of gehoord, af en toe schiet er wel eens een naam door je hoofd, maar echt actie daarop nemen dat komt er niet van

N

Je bent moe van het najagen van nieuwe klanten, je zou willen dat het eenvoudiger was om je omzet te verhogen

N

Eigenlijk baal je er gewoon van dat je klanten niet altijd de aandacht geeft die je wel zou willen in het totale proces dat ze doorlopen. De relatie blijft altijd een beetje oppervlakkig zo en of ze dus echt zo trouw aan je zijn……

N

Je weet best wel dat je niet het optimale resultaat haalt uit je klanten, simpelweg omdat je niet vraagt waar ze nog meer behoefte aan hebben. Maar hoe ga je dit op een slimme manier aanpakken die ook nog werkbaar is in de dagelijkse praktijk?

Wat zou het voor je betekenen als je niet meer het gevoel hebt dat je steeds kansen door je vingers laat glippen. Dat je weet dat je het maximale uit je bedrijf haalt.

Hoe zou het voor je zijn als je niet meer continue op jacht hoeft naar nieuwe contacten, maar juist die extra verkopen weet te halen uit de informatie je al hebt en de klanten die je al hebt.

Wat brengt het als je blijvend in verbinding staat met je klanten en die persoonlijkheid toe kan voegen die je zo graag wilt, zonder daar een dagtaak aan te hebben.

Hoeveel rust zou het geven als je door het inrichten van een aantal vaste procedures meteen in de gaten hebt als klanten te lang wegblijven en je hier dus op in kunt spelen.

Wat betekent het voor je om het gevoel terug te krijgen dat je bewuster omgaat met verkoopkansen en hiermee juist jouw klanten ook een betere service aan kunt bieden.

Hoe zou het voelen als het verhogen van je omzet makkelijker zou zijn zonder dat je het gevoel hebt mensen na te moeten jagen of pusherig over te komen.

Hoe geweldig zou het zijn als al jouw klanten de aandacht krijgen die jij ze zo graag wilt geven, ook buiten het werkelijke contact moment om.

Hoeveel rust zou het brengen als je niet meer alles bij hoeft te houden in je hoofd, maar kunt vertrouwen op een systeem dat je helpt om dagelijks de juiste acties te ondernemen die je klantrelatie en je service verbeteren.

Hoe zou het zijn als je de balans weet te vinden tussen de optimale service verlenen en daarmee ook een goeie omzet draaien.

 

Haal het maximale uit je klanten, Je hebt er zo hard je best voor gedaan om ze binnen te halen! 

Leukere business , hogere klanttevredenheid, meer omzet! 

maximaal-klant-resultaat

Van ‘gewoon’ tevreden klanten naar maximaal resultaat!

Dit gaan we doen tijdens het traject:

Z

Binnen 2 maanden zetten we samen minimaal 1 traject op waarmee je blijvend meer omzet uit je bestaande klanten gaat halen.

Z

We maken gebruik van alle gegevens die je al hebt zodat we direct van start kunnen

Z

We zorgen dat het zo is ingericht dat je de investering voor dit traject binnen maximaal 4 maanden hebt terug verdient.

Het traject vraagt slechts een investering van € 1495,-  ( ex BTW)

Bonus : Na de totale periode 6 maanden ( implementatie 2 maanden en looptijd 4 maanden) plannen we een evaluatie gesprek om de resultaten te bespreken en waar nodig bij te sturen

Wat dit traject je concreet op gaat leveren:

=

Meer omzet uit bestaande klanten

=

Klanten ervaren maximale service doordat je ze ontzorgt

=

Je klanten worden beter geholpen met regelmatig waardevolle informatie

=

Men blijft bij je terug komen door een sterke verbinding die zorgt voor loyaliteit

=

Klanten voelen dat ze belangrijk voor je zijn en blijven trouwer

=

Breder assortmiment verkopen aan verschillende klanten

=

Relaties uit het verleden die opnieuw klant zullen worden

Dit is geen online training! We gaan direct samen aan de slag met jouw klanten bestand. Waar laat je omzet liggen en hoe kunnen we die op korte termijn verzilveren? Een traject dat draait om in actie komen en kansen pakken!

Na dit traject heb jij een klant die veel meer met je in verbinding staat en daardoor niet alleen terug komt, maar ook meer omzet zal genereren. Je hebt dus niet meer het gevoel dat je omzet laat liggen, maar dat je controle hebt over het proces, hoe fijn is dat!

Wacht niet met in actie komen tot een moment dat het je misschien beter uit komt. Het heeft je al veel omzet gekost en elke dag dat je wacht komt daar nu dus bij.

Roep jij nu YES,  dit klinkt interessant, dit wil ik ook, maar denk je daarna “alleen bij mij werkt dit niet zo…” neem dan even contact met me op via info@kimtasseron.nl het zou toch zonde zijn als je je vergist?

Enkele voorbeelden uit de praktijk:

schoonheidssalon-meer-omzet

Hoe sterk zou het zijn wanneer je als schoonheidssalon even een persoonlijk mailtje zou sturen vooraf aan een afspraak, om aan te geven dat je er weer naar uit ziet dat ze binnenkort komen en dat je ze meteen even informeert over een leuke aanbieding?

meer-omzet-autogarage

Wat zou het je opleveren als jij als autogarage niet alleen meldt dat de APK weer aan de beurt is, maar ook voor de zomer even aangeeft dat de airco gecheckt kan worden of een leuke aanbieding voor nieuwe banden hebt bij de grote beurt?

drukkerij-meer-omzet

Wat nu als je als drukkerij inzicht krijgt in welke pagina’s van je website door klanten worden bezocht? Hoe specifiek zou je dan in kunnen spelen op die behoefte door een passende aanbieding te doen?

slijterij-meer-omzet

Stel je hebt een slijterij hoe zou het gewaardeerd worden als je vaste klanten met hun verjaardag uitnodigt om een lekker flesje te komen halen?

kapsalon-meer-omzet

Wat zouden klanten het fijn vinden wanneer jij als kapper voor de zomer aanbiedt om met de knipbeurt een maskertje te geven zodat je haren beschermt zijn tegen de zon.

coaching-meer-omzet

Stel je hebt een coaching praktijk, hoe goed zou het voor jouw klanten zijn als ze later nog een keer een aanbieding krijgen voor een aantal borgingssessies?

beddenwinkel-meer-omzet

Stel je verkoopt bedden, hoe vaak is het verstandig om je matras en kussen te laten vervangen? Maar ja wie denkt daar nu aan…..

dierenarts-meer-omzet

Wat zou het voor je klanten betekenen als je als dierenarts even een berichtje stuurt als hun geliefde huisdier jarig is. Of een leuke aanbieding als het weer tijd is voor vaccinatie?

Wij gebruiken cookies om jouw websitebeleving te verbeteren. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies ". Op deze manier verzamelen we nuttige informatie zodat we het gebruiksgemak kunnen vergroten en je relevante content kunnen aanbieden!. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen. Voor meer gedetailleerde informatie verwijzen we u naar onze privacy verklaring op de website.

Sluiten