In dit e-boek lees je:

Z

Hoe jij als Mkb’er meer omzet uit je bestaande klanten kunt halen.

Z

Waarom je niet continue op jacht hoeft naar nieuwe klanten, maar nog voldoende potentieel in handen hebt

Z

Wat de relatie is tussen het klantproces en betere resultaten behalen.

Z

Waarom het gaat over waarde delen en niet over verkopen.

Z

Wat de sleutel is voor succesvolle klantrelaties.

Z

Welke punten we vaak vergeten, die het verschil betekenen tussen wel of geen nieuwe aanvragen.

Z

Hoe je door slim gebruik te maken van bestaande gegevens meer winst kunt halen.

ebook-meer-omzet-bestaande-klanten
Uiteraard ga ik zorgvuldig met je gegevens om, wil je hier meer over weten, lees dan even de privacy verklaring

Wij gebruiken cookies om jouw websitebeleving te verbeteren. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies ". Op deze manier verzamelen we nuttige informatie zodat we het gebruiksgemak kunnen vergroten en je relevante content kunnen aanbieden!. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen. Voor meer gedetailleerde informatie verwijzen we u naar onze privacy verklaring op de website.

Sluiten